września 29, 2017

Filiżanki na Dzień Nauczyciela z jagódkami

filiżanki na dzień nauczyciela
 Miałam przyjemność stworzyć kubeczki dla opiekunek z grupy przedszkolnej "Jagódki". Oczywiście nie mogło zabraknąć jagódek! Praca przy tych filiżankach pochłonęła kilka,kilkanaście godzin, co chwila zmieniałam koncepcje,ale w końcu jestem gotowa zaprezentować efekt końcowy :)
Przyznaje bez bicia, że ostatnio nie miałam za bardzo czasu nawet przeglądać twórczości innych, baaaa nawet Wasze komentarze dopiero dzisiaj odczytałam :/ Obiecuje poprawę :D





6 komentarzy:

  1. Nie przestajesz mnie zaskakiwać :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takiej filiżanki piłabym kawusię na każdej przerwie:)
    Dzieciaki w przedszkolu - możecie harcować do woli! Pani Ala, Bożenka i Ela rozkoszują się herbatką z przecudnych filiżanek. Nie odstawią ich szybko!!!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Sama przyjemność pić z takich filiżanek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od razu kawa ze słodkościami, cudowne filiżanki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocze filiżanki! Pozazdrościć talentu :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

TOP